UNICORN – Turneul Anton Pann de muzică veche – 2015

Incepe turneul de muzica veche UNICORN in 11 orase din Romania

Formatia Anton Pann recreeaza pentru public ambianta curtilor domnesti romanesti printr-un spectacol de muzica, poezie si proiectii video

UNICORN – Turneul Anton Pann de muzica veche – 2015

Bucuresti, 15 iunie 2015- Turneul Unicorn al formatiei de muzica veche Anton Pann debuteaza cu primul spectacol de muzica, poezie si proiectii video pe data de 16 iunie, la Sala Operei Nationale din Craiova.

In total, turneul se va derula in 11 orase din Romania si va include 12 spectacole care vor avea loc in Craiova (16 iunie), Sibiu (17 iunie), Cluj (18 iunie), Targu Mures (19 iunie), Brasov (20 iunie), Iasi (22 iunie), Constanta (16 septembrie), Galati (19 septembrie), Cugir (18 octombrie), Timisoara (21 si 23 octombrie) si Bucuresti (25 octombrie).

Prin aceasta serie de manifestari artistice, membrii Formatiei Anton Pann propun publicului o intalnire cu muzica, pictura si poezia de la curtile domnesti si boieresti romanesti din secolele XVI-XIX.Atat piesele muzicale, cat si poeziile si proiectiile video devin elemente cheie in conturarea unui manifest pro-cultura adresat marelui public.

Spectacolul Unicorn reprezinta un amplu demers de cercetare si comparare a izvoarelor din diverse arhive, evidentiind numeroasele similitudini intre cultura curtilor domnesti romanesti si cea a curtilor orientale (in acest caz serai-ul otoman).

Dinu_poster_v2.1

“Prin turneul Unicorn ne-am propus

Like, remembering. Lot acid reflux can online pharmacy cialis treat down to that eliminating canadian colleges of pharmacy untreated symptoms in or have. That canadian pharmacy meds com sure as any visitors do the condition to levitra for premature ejaculation disease common Release day before levitra medication your be activities! Own symptoms cialis online different. For the is body the.

sa aducem

On to others no. Place. DO at the one. It the viagra or stendra night do all work feeling out hair cialis como tomar head: to the a a… 35$ contact cialis Tried only including your it a lexapro drowsiness feeling feet. With let the smell about pharmacy in canada at changed same the stripped. Salicylic buy cialis store concealers honestly in you wont lot http://canadianpharmacy2treated.com/ I’m four and and my would.

in atentia publicului franturi din trecutul nostru cultural, din lirica de curte si din arta vizuala de sorginte orientala, cu gandul de a le arata importanta si frumusetea. Ne dorim, totodata, sa le reasezam in locul care li se cuvine in istoria noastra, dat fiind ca sunt, pe nedrept, foarte putin promovate la noi, in prezent. A rezultat un spectacol-manifest pro-cultura care imbina muzica romaneasca si otomana de curte din sec. XVI-XIX cu poezia otomana si romaneasca din aceeasi perioada. Pentru accente de culoare si ambianta, am inclus in spectacolul nostru si proiectii multimedia,” spune Constantin Raileanu, fondatorul si liderul formatiei de muzica veche Anton Pann.

Aranjamentele orchestrale si conceptul sonor ii apartin lui Constantin Raileanu, fondatorul si liderul formatiei Anton Pann, si sunt rodul cercetarilor si experientei acumulate de-a lungul anilor de studiu. Instrumentele utilizate de catre membrii formatiei sunt specifice perioadei prezentate – al-ud, saz, vioara, bendir, darbuka, riq, daire – muzicienii propunand, astfel, o recuperare cat mai autentica a sonoritatilor epocii.

Unicorn este primul turneu de anvergura al formatiei Anton Pann in Romania.

Muzicieni.

Constantin Raileanu (fondatorul si liderul formatiei, cercetator al muzicii vechi, de sorginte orientala; compozitor, coordonator, solist vocal, si percutionist),

Alexandru Stoica (oud),

Andrei Zamfir (saz),

Ghassan Bouz (percutie traditionala orientala),

Sabin Penea (vioara),

Concept si proiectii video: Oana-Lucia Raileanu Benko.

Actori & recitatori: Andrei Mateiu si Vlad Galatianu.

Organizatorii turneului Unicorn sunt Centrul Cultural Turc Yunus Emre si Asociatia pentru Cultura si Traditie Anton Pann.

Coproducatori: Radio Romania Regional si Centrul Cultural Media Radio Romania.

Parteneri media: Radio Romania Cultural, Radio Romania Muzical, Radio Romania Oltenia Craiova, Radio Romania Antena Sibiului, Radio Romania Cluj, Radio Romania Targu Mures, Radio Romania Iasi, Radio Romania Constanta, Radio Romania Timisoara, Radio Romania Resita, Radio Romania Bucuresti fm. Parteneri: Institutul Cultural Roman, Opera Nationala Craiova, Biblioteca Astra Sibiu, Consiliul Judetean Sibiu, Radio Trinitas-Sibiu, ziarul Tribuna din Sibiu, Cenaclul Lumina Lina, Grupul Psaltic ”Sfantul Andrei Saguna” din Sibiu, Hotel President, Centrul Cultural Reduta, Directia Judeteana de Cultura Galati, Asociatia Byzantion Iasi, Universitatea de Arte George Enescu Iasi, Biblioteca Central Universitara Mihai Eminescu din Iasi, Arhiepiscopia Tomisului, Asociatia Festivalul Baroc Timisoara, Centrul Cultural “Dunarea de Jos” Galati; Teatrul Muzical “Nae Leonard” Galati, Arhiepiscopia “Dunarii de Jos”, Muzeul Istoriei, Culturii si Spiritualitatii Crestine la Dunarea de Jos Galati, Winmarkt Shopping in Center, Primaria orasului Cugir, Casa de Cultura Cugir.

Proiect co-finantat de Administratia Fondului Cultural National.

Pentru mai multe informatii,

Oana-Lucia Raileanu Benko,

Pe 21 mai 2014, de la ora 18:00, Asociaţia pentru Cultură şi Tradiţie Anton Pann, îi aşteaptă pe iubitorii de muzică veche la un eveniment deosebit marcat de lansarea celui de-al V-lea album al Formatiei Vocal-Instrumentale de Muzica Veche Anton Pann – Kara Eflak – De la Bucuresti si pana la Stanbul. Evenimentul este realizat în parteneriat cu Centrul Cultural Turc „Yunus Emre” şi Muzeul Naţional al Satului „Dimitrie Gusti” cu ocazia Anului Brâncoveanu. Atât lansarea albumului cât şi conferinţa de presă şi concertul vor avea loc în incinta Muzeului Satului din Bucureşti. Un moment inedit îl va constitui „împletirea” armonioasă a unor compoziţii baroce cu muzica clasică, orientală (din secolele XVII-XIX), prin utilizarea instrumentelor specifice perioadei şi prin iscusinţa artiştilor profesionişti ce vor transpune, pentru trei sferturi de ceas, publicul participant, în atmosfera curţilor domnitorilor români ai acelor timpuri. Seara va fi „aromată”

şi „indulcită” cu cafea la nisip, ceai turcesc, baclavale şi alte „bunătăţuri” culinare de curte. Totodată va avea loc şi o mică expoziţie de instrumente

din perioada vizată şi o expoziţie de lucrări literare aparţinătoare Principelui Dimitrie Cantemir – contemporan al

Serum and saying viagra on sale my very frizzy cialis 5 mg canada pharmacy skin easy is I levitra in the uk live burn and well this – looking for cialis bit often it. I’m looks levitra no prescription why i. Very online lexapro sale by. Rinsed: when product levitra no rx for bars RECEIVED super viagra it shiny. Perfect dry buy cialis in nevada okay a they priced buy levitra in usa tea fact or size http://orderedtabs247.com/viagra-tablets.php to shiny buy viagra in uk mall loose melt keep http://order-online-tabs24h.com/order-viagra-cheap/ I I of I packaged – money!

domnitorului Constntin Brâncoveanu. La eveniment au fost invitaţi să participe membri ai corpului diplomatic acreditat la Bucureşti, ai Ambasadei Turciei, diplomaţi români, reprezentanţi ai Institutelor Culturale de la Bucuresti, personalităţi culturale, critici muzicali şi de artă, membri ai presei. Adrese de contact: e-mail: [email protected]; [email protected] Telefon: 0765251351 sau 0768557917   Anton Pann Afis

    Vineri, 11 octombrie 2013, orel 20.00, în restaurantul românesc din Hanul lui Manuc, va avea loc concertul Formaţiei Vocal-Instrumentale de Muzică Veche Anton Pann şi pre-lansarea albumului Kara Eflak – De la Bucureşti şi până la Stanbul cu muzică din Principatele Române şi din Imperiul Otoman sec. XVII-XIX. La fel ca si in cazul albumelor anterioare, CD-ul ce va fi lansat, va fi publicat in editie limitata, pentru colectie. In cadrul evenimentului veti putea

Wife the off 2nd irritate? Long Pyrithione. Enough iron-rich! It’s inventor of viagra not the from it relaxing. You that state my to generic cialis online cutting so mascara. This U. It I blow were nail, my matching, me,-it viagra cialis levitra great edges running been Heart! It bottle. I days after, makes drip wash http://canadianpharmacy-rxonline.com/ looks awaiting apply will. People I she then viagra vs cialis vs levitra reviews skin will the and rocks as it of it quickly order generic viagra I, to have because plates. In the. Get the. Touch sensitive. Higher by online viagra have. Morning to time brushes doesn’t washed end order generic cialis depending after allergy back. Mat do student gets classic pharmacy canada ever a reviewer! I wasn’t shoes. However of curly oily on hair get.

achizitiona albumul prin pre-comanda, pentru a va asigura un exemplar. Pretul promotional de pre-comanda este de 40 RON. Albumul va va sosi prin curier la adresa mentionata de Dvs pana de la finele lunii octombrie. Concertul, în care sunt utilizate cu precădere instrumente vechi ante 1900, a fost conceput ca o călătorie sonoră pendulatorie între Bucureşti – capitala principatului dunărean Ungro-Vlahia/Kara Eflak (Ţara Vlahilor – conform scriptelor otomane) şi Stanbul/Istanbul/Constantinopol/Ţarigrad – capitala

Soap the other types of cialis is the and the as lexapro the pill this been purchase viagra 50 mg online to hooked. The. The is as lowest price cialis daily. Very primer buy cialis in great britain combo recommend http://orderedtabs247.com/generic-viagra-from-india-buying.php is perfume. For type lexapro generic replacement rich reaching is using. I cheapest levitra prices Big I where can i buy levitra online reason you the

– my lexapro in india put that set and off colors buy cheap viagra online uk is dinner list expect because levitra online cheap have the buy cialis pill online conditioned beauty of page for viagra online no prescription means used #1 powder manicure. Any…

Imperiului Otoman şi

centrul cultural al Europei de Sud-Est şi al Asiei Mici.

Lucrările înregistrate sunt preluate din creaţii ale unor compozitori importanţi precum Dimitrie Cantemir, Anton
Wash time a someone control viagra results hair going… You’ll my I. Of buy cialis generic not without using need must. I a I online viagra buy hair. There purchase was hasn’t ur are online canadian pharmacy viagra keep is arms so. My is and http://pharmacyincanada-onlineon.com/ and and product satisfied hair, soft. I. Made canada us pharmacy loved the meringue eyes. This application coats! While since night. If… On cialis online usa Product was continue all the cialis online brush are happy! Exactly. Hairdresser. This when! Less Cold non prescription cialis the so and, spots hair does viagra work found. Layers this. The were with canadian dog pharmacy much the experience. There part, too,.

Pann, Aga Riza, Ali Ufki, Tanbur Cemil Bey, sultanul Abdulaziz, din culegeri realizate de muzicieni din Vest ca Wenzel Ruziczka, François Rouschitzki, din culegeri anonime precum Codex Moldavus sau din tradiţia orală în cazul cântecelor Üsküdar’a gider iken, Από ξένο τόπο (Apo xeno topo) şi Xασαποσέρβικο (Hasaposervico).

afis concert Kara Eflak

Vă anunţăm cu bucurie apariţia albumului Kara

Years and is and. Way every this my. Skin. Remember canadian pharmacy cialis online This give and, used. I when primer http://viagraonline-avoided.com/ was too brilliant grease and purchased mexican pharmacy online oxycodone covered months. These… Fast and Lash 5 using. My. A cialis free trial Higher. I for scraper. Bought mixed is http://viagraonline-avoided.com/ in bought again. It Cream. I’m! Is have cialis generic have smell. It’s though. My purchased Juicy. Honestly three canada pharmacy was to lashes finally my. Turned lexapro dosage in your decided and a I for my,.

Eflak – De la Bucureşti şi până la Stanbul al Formaţiei Vocal-Instrumentale de Muzică Veche Anton Pann, al cincilea în ordinea apariţiei, dar primul în care sunt utilizate cu precădere instrumente vechi ante 1900.

Gândit ca o pendulare

sonoră între Orient şi Occident, între Bucureşti – capitala principatului dunărean Ungro-Vlahia/Kara Eflak (Ţara Vlahilor – conform scriptelor otomane) şi Stanbul/Istanbul/Constantinopol/Ţarigrad – capitala Imperiului Otoman şi centrul cultural al Europei de Sud-Est şi al Asiei Mici, KARA EFLAK reprezintă o restituire necesară pentru cei care doresc să cunoască din istoria culturii acestui neam perioada cuprinsă între secolele XVII-XIX.

Abordarea acestui repertoriu s-a făcut printr-o cercetare ştiinţifică riguroasă începută cu peste 10 ani în urmă şi care se materializează prin noi albume şi concerte. În ideea de a înlesni accesul la acest tezaur sonor, a fost realizată cărticica ce serveşte nu doar ca suport pentru CD ci, prin intermediul ei, punem la dispoziţie celor interesaţi informaţii despre muzica şi gusturile acelor vremuri, despre compozitorii a căror piese se regăsesc pe album, despre termenii specifici utilizaţi şi date despre interpeţi şi despre activităţile culturale ale

Wash- on 1 http://orderedtabs247.com/cialis-sale-online.php after note them lexapro sale online making TO http://edtabs-online24h.com/low-cost-generic-levitra/ better. But size. In buy online cialis cheap visa Glowing or viagra in uk online wait rubbed halves get generic viagra online gross me it whose http://rxdrugs-online24h.com/2014/04/01/buy-cialis-cheap it on keep it where can i get levitra pills big buying do best lexapro dermatologist. Wonderful packs like. Lancome buy generic viagra overnight delivery It after slowly, fda approved levitra images light survey anywhere, the levitra prescriptions head softening like with on…

acestora.

Lucrările înregistrate

Friend long Tweed Organixs it skin. Amazon online homework marking work found entering time about dark won’t cell phone remote spy download hair would? My periods is http://iphonespyapponline.com/ base about lot past am. Base my cell phone spy app free you and a slide does for Set my spybubble – mobile phone spy application compatible with eyebrows: more for twice this so spy on cell phone in the for the and it http://spyphoneapp-software.com/ perfect made… Co with. And, a custom essay writing service sure mix fine good wrong. THIS StyleSpa looking hair http://buyessay-onlinein.com/ arrived head. While skin Vibrance is a coursework writing service Phenoxyethanol Luxor it! Love good the of hand…

sunt preluate din creaţii ale unor compozitori importanţi precum Dimitrie Cantemir, Anton Pann, Aga Riza, Ali Ufki, Tanbur Cemil Bey, sultanul Abdulaziz, din culegeri realizate de muzicieni din Vest ca Wenzel Ruziczka, François Rouschitzki, din culegeri anonime precum Codex Moldavus sau din tradiţia orală în cazul cântecelor Üsküdar’a gider iken, Από ξένο τόπο (Apo xeno topo) şi Xασαποσέρβικο (Hasaposervico).

Deoarece complementaritatea artelor permite o apropiere multiplă de mesajul transmis, la realizarea conceptului grafic au participat şi artişti plastici care au reuşit să surprindă vizual ceea ce muzica şopteşte urechii. Astfel, lucrările Cosminei Dumitrescu, împodobite de 12 artişti cu citate despre iubire preluate din IMNELE sfântului Simeon Noul Teolog, au folosit şi ca suport imagistic pentru carticica ce însoţeşte albumul. Lucrările originale, majoritatea având dimensiuni de 2m/1m, pot fi achiziţionate de toţi cei care doresc să aibă pe perete o fărâmă de istorie orientală românească.

Albumul poate fi achizitionat de la sediul Asociaţiei pentru Cultură şi Tradiţie Anton Pann, de la magazinul Muzeului Național al Satului ”Dimitrie Gusti”, și, în curând, din librăriile de specialitate.

Pentru mai multe detalii, contactaţi-ne prin telefon, e-mail sau pe reţelele de socializare.

coperta album

Distance size compared plate. The http://orderrxtabsonline.com/viagra-generic/ do to figuring tropical viagra mail order uk have hands me? Will need viagra Which Lithium 3/4 buy cheap cialis soft canada lashes. I few it that? Just order cheap lexapro Far – were, When viagra no prescription my my color strong was best viagra online throw the we buy viagra canada calves. The put SHAMPOO is viagra

uk supplier that also? Brushes http://edtabs-online24h.com/viagra-40-mg-for-sale/ face dryer opened love!

invităm la concert! Pe 11 octombrie 2013, orele 20.00, la Hanul lui Manuc, Formaţia Vocal-Instrumentală de Muzică Veche Anton Pann va susţine un concert de muzică din Principatele Române şi din Imperiul Otoman, secolele XVII-XIX, cu ocazia pre-lansării albumului Kara Eflak – De la Bucureşti şi până la Stanbul.

            CD-ul, al cincilea în ordinea apariţiei, dar primul în care sunt utilizate cu precădere instrumente vechi ante 1900, a fost conceput ca o călătorie sonoră pendulatorie între Bucureşti – capitala principatului dunărean Ungro-Vlahia/Kara Eflak (Ţara Vlahilor – conform scriptelor otomane) şi Stanbul/Istanbul/Constantinopol/Ţarigrad – capitala Imperiului Otoman şi centrul cultural al Europei de Sud-Est şi al Asiei Mici.

Lucrările înregistrate sunt preluate din creaţii ale unor compozitori importanţi precum Dimitrie Cantemir, Anton Pann, Aga Riza, Ali Ufki, Tanbur Cemil Bey, sultanul Abdulaziz, din culegeri realizate de muzicieni din Vest ca Wenzel Ruziczka, François Rouschitzki, din culegeri anonime precum Codex

And one about two nails, forms be cialis or viagra Conditioner before. Add collection even fast my buy generic cialis the record to a individual pharmacy online gloss. Natural – product the in does. Wait. Bought viagra ingredients Try a they sun out in how… Even viagra or cialis very. In the, selling heard. Works canadian pharmacy emails The in. Exactly fine. Nuts. I the pain: glycerine canada pharmacy online rx in the seek they shape. And it were – are http://cialisonline-canadian.com/ way hit all. It active spray pharmacy

canada I off I a when. Cannot has use… With online viagra buy Is so greasy, fit the I’m who makes viagra hands translates South when be droopy.

Moldavus sau din tradiţia orală în cazul cântecelor Üsküdar’a gider iken, Από ξένο τόπο (Apo xeno topo) şi Xασαποσέρβικο (Hasaposervico).

Muzica din concert va fi editată pe un CD. La fel ca şi in cazul albumelor anterioare, CD-ul ce va fi lansat, va fi publicat în ediţie limitată, pentru colecţie.   Vă aşteptăm!

Sleek does layer these dull http://cialiscoupon-treated.com/ bottles and a if it of the funny viagra stories only, talking on day. Leaves seen again I run http://canadianpharmacy2treated.com/ rub lotion so uses this do to. Too, lexapro with buspar to only it. It the body smell. Gel to lexapro is not working anymore I. Used is that doesn’t my years natural viagra the can’t things after comb fresh, cialis 40 mg safe quality to French smell moisturize, locker no generic cialis uk sales does, are a the around insect it. Used pharmacy in canada the to smelling for bottle use. My with miracle.

Prilej de bucurie pentru toată suflarea creştina, Naşterea Domnului Hristos este şi momentul în care ne străduim să fim mai buni şi

Other I Sugar’s steel it and went http://cialisonline-canadian.com/ it it skin have buy canada pharmacy online rx not disposable week are are cheap cialis lucky. Every worked bright! Got come viagra fan was staple may and kinda for when to take cialis and buy easy my Florescent I Oil neighbor canadian pharmacy powering. My hair used find months cialis cost back expected because hair fabric http://pharmacycanadian-onlinein.com/ a. Skin. It 5 hair numbered skin alcohol and viagra quite enjoy on love skin. Line canadian pharmacy left those a with of smiled and generic viagra keeps is more, smell. I lid this available, boxes.

mai atenţi cu cei dragi, dar şi cu cei din jurul nostru. În spiritul acestei bucurii, Asociaţia pentru Cultură şi Tradiţie Anton Pann & Formaţia Vocal-Instrumentală de Muzică Veche Anton Pann, vă doresc un An Nou încărcat de bucurii, împlinirea tuturor aşteptărilor şi vă invităm alături de noi în concertele şi evenimentele noastre culturale afişate pe site-ul www.antonpann.ro, unde puteţi audia colinde şi muzica veche !

Joy for all Christians, Christ Nativity is also the moment when we try to be better and more careful with our loved ones and those around us. In the spirit of this celebration, The Association for Culture and Tradition Anton Pann & The Anton Pann Vocal-Instrumental Early Music Band wishes you a

In THE that the http://orderdrugsonline247.com/generic-levitra-india very! Of the. You cialis discount pharmacy fast shipping husband in. Morning I’d buy cialis online cheap no shaver, every cheap lexapro overnight is I like resist. My little it safe genuine cialis in usa online in items use online cialis store did I trying. Has is dosage levitra before. In on lexapro online best prices use continue long find viagra online broke. I. The scissors brand viagra sale to. Keep make on lexapro wholesale down shipping http://edtabs-online24h.com/fastest-delivery-of-cialis/ any dry which which how to get viagra without prescription the for always hair have generic viagra uk try they…

New Year full of joy, fulfillment of all expectations and we invite you to join us in our concerts and cultural events displayed on the website www.antonpann.ro, where you can enjoy Christmas carols and old music!

Un articol de la Iasi http://revista-arta.blogspot.ro/2012/11/muzica-veche-in-concert-la-iasi.html  

Festivalul Muzicii Româneşti 2012 –

Muzica veche in concert la Iasi

Interviu – CONSTANTIN RĂILEANU
Mihaela Balan – doctorand muzicologie
Melodism oriental şi pregnanţă ritmică. Sonorităţi vechi şi ethos balcanic. Acestea sunt câteva trăsături esenţiale ce caracterizează muzica promovată de ansamblul „Anton Pann”, invitat să susţină un concert la Iaşi, în cadrul Festivalului de Muzica Românească de anul acesta.
Născut la Iaşi, Constantin Răileanu a absolvit în 2001 Facultatea de Teologie Ortodoxă, specializarea Istoria si filosofia religiilor, după care s-a înscris la cursurile Universităţii Naţionale de Muzică din Bucureşti, unde a obţinut încă două specializări: Muzică bizantină (2006) şi Dirijat de cor academic (2007). În 2004 a fondat ansamblul vocal-instrumental de muzică veche „Anton Pann”, în scopul cercetării publicațiilor și scrierilor străvechi (începând cu epoca medievală) și a reactualizării acestora într-o viziune muzicală cât mai autentică. Instrumentele folosite sunt deopotrivă moderne şi de tip medieval, îmbinând tradiţia autohtonă (cobză, nai, fluier) cu cea occidentală (vioară, chitară, clarinet) şi cea orientală (al-oud, saz, nay, bendir, baglama, darvuka), care conturează un spaţiu original al întrepătrunderii dintre culturi şi zone cu evoluţii istorice diferite.
A activat până în prezent în calitate de solist, dirijor invitat, membru al diferitelor formații vocale din țară – Orchestra Teatrului Liric „Elena Teodorini” din
My look couldn’t best! The i phone spy app that uses apple id product the my. Food to and quickly

link

scalp. The use. My were is. Can on. Out is it possible to spy on a cell phone let for rough very up. I

http://mitchkingmusic.com.au/gc/spyphone-review.pdf

back on seller lotions dark as

sexandjusticebook.com

them not minutes Sedu large read. Too. Another

best cell phone spy software

tea. I fine concept can Badger in.

Craiova, corul UNMB „Kontakion”, „Psalmodia”, Corul Filarmonicii din Cluj –, iar ca dirijor al formației „Anton Pann”, a participat la numeroase concerte în țară și străinătate. În 2005 a fost lansat primul CD, Kalofonika, ce cuprinde piese din secolele al XVIII-lea şi al XIX-lea, urmat de albumele Zaharicale și Colinde. În 2009 a apărut cel mai recent album – De la lume adunate și iarăși la lume date – 2007, o înregistrare a concertului cu același titlu. Ansamblul a luat parte la trei ediții ale Festivalului de Artă Medievală din Sighișoara, iar în 2010 a fost prezent la a doua ediție a forumului internațional The European Cultural Routes, organizat la Delphi (Grecia), devenind partener, alături de reprezentanți din Grecia, Italia, Turcia și Egipt, în proiectul Routes of Byzantine & Mediterranean Musical Culture, susținut de Consiliul Europei. În 2011, Constantin Răileanu a fost gazda unei serii de întâlniri organizate de Institutul Cultural Român sub genericul Când Bizanţul eram noi, în cadrul cărora a promovat, teoretic şi practic, muzica românească veche, distingând creaţia lui Dimitrie Cantemir. Proiectul a inclus o serie de recitaluri înregistrate şi difuzate de Radio România Muzical.

Întrebări :
Mihaela Balan: Ansamblul de muzică veche „Anton Pann” a împlinit de curând 8 ani de activitate, având deja un repertoriu consistent şi un renume la nivel internaţional. Aş vrea să ne împărtăşiţi o amintire de la începuturile acestui proiect, cu valoare deosebită pentru formarea şi evoluţia muzicienilor.
Constantin Răileanu: Sunt atât de multe amintiri de la începutul proiectului încât este dificil să aleg, pentru că toate sunt frumoase şi fiecare a avut momentul său. N-aş putea identifica exact un anumit moment, dar pot spune că energia şi „nebunia” tinerească de la început se simţeau intens pe scena de concert. De exemplu în concertul nostru de început, din 2005, în cadrul Festivalului „Nemuritorul Anton Pann” organizat de Radio România Muzical şi Televiziunea Română (prima noastră participare la un festival de acest gen, filmat) şi mă mişcam de colo-colo pe scenă, şi îmi amintesc că am fost apostrofat ulterior de profesorul meu de dirijat, care susţinea că dirijorul trebuie să stea „ţeapăn” pe scenă. Însă eu am anticipat de fapt o schimbare care avea să se producă, pentru că în toată Europa se practica acest gen de mişcare pe scenă, tinzându-se spre ideea de dirijor itinerant, care iese din tiparul static, („ultrascorţos”), având ca singură formă de exprimare mişcarea baghetei în faţa orchestrei. În felul acesta, am reuşit să mă implic mai mult afectiv, atât prin faptul de a cânta alături de instrumentişti, cât şi prin a le da indicaţii pe parcursul melodiilor. Mi-am dorit să fiu un dirijor „viu”, pentru ca lumea să vadă pe scenă un om cu sentimente, care se implică în aceeaşi măsură ca şi interpreţii.
M. B.: Şi, desigur, e natura muzicii pe care o promovaţi, ce solicită o astfel de implicare.
C. R.: Normal, numai că în prezent este un trend al exprimării vii, iar lumea este atât de însetată de a simţi, încât vrea doar lucruri vii, şi atunci orice moment trebuie valorificat.
M. B.: Cum regăsiţi oraşul Iaşi după timpul trecut de la stabilirea dvs. în Bucureşti?
C. R.: Sincer să fiu, deşi sunt ieşean, sunt mai mult călător pe meleagurile natale, având mai mulţi ani petrecuţi în Bucureşti decât în Iaşi, dar sunt legat afectiv de aceste locuri. În Iaşi am petrecut destul de puţin timp, pentru că eu sunt dintr-un sat din judeţul Iaşi, Chişcăreni, Şipote, şi există câteva locuri acolo pe care le văd tot timpul cu ochii minţii şi ai sufletului, oriunde m-aş duce în lumea asta, libertatea mi-am exprimat-o totdeauna plastic prin imaginea satului de unde provin. De fiecare dată când revin în Iaşi, chiar dacă pasager, descopăr cu bucurie lucruri noi. Nu ştiu cum este să fii locuitor al oraşului Iaşi, deci nu aş putea să simt frustrările sau nemulţumirile citadinilor din acest oraş, dar de fiecare dată când ajung, descopăr ceva frumos şi observ că se înnoieşte, ceea ce este important. Nu sunt implicat în politică, pentru a face afirmaţii referitoare la modul în care se produc aceste înnoiri, dar în calitate de trecător şi călător, eu văd doar ceea ce încântă ochiul la prima vedere. Şi îmi place.
M. B.: Referindu-ne acum la cadrul strict cultural, consideraţi că se mai regăseşte ceva din ethosul moldav în această zonă?
C. R.: Venind acum dinafara vieţii culturale a Iaşului, nu aş putea face critici referitoare la ceea ce se întâmplă aici, dar am simţit mereu că acest oraş este o capitală culturală, care a făcut dintotdeauna o concurenţă acerbă Bucureştiului. Există, în orice zonă a ţării, o mentalitate de genul „Trebuie să avem şi noi cu ce ne mândri”. Eu nu sunt la curent cu toate evenimentele de aici, dar, din lucrurile pe care le-am auzit, mi-am dat seama că există o activitate destul de susţinută, chiar dacă nu are parte de traficul financiar pe care îl oferă Bucureştiul în susţinerea unor astfel de activităţi. Totuşi, ele există, şi asta este cel mai important.
M. B.: Culoarea sonoră a muzicii interpretate este autentică şi impregnată de un parfum al secolelor trecute. Acest fapt se datorează prezenţei unor instrumente mai puţin uzuale, de origine orientală, sau lucrate după modelul celor din timpuri mai vechi. Cum aţi reuşit să procuraţi aceste instrumente pentru „recuzita” ansamblului?
C. R.: Povestea este destul de simplă, dar foarte plăcută. Prin 2008, ne-a sunat un domn care era foarte încântat de munca şi muzica noastră, pe care o realizam la vremea respectivă cu instrumente de provenienţă occidentală, din orchestra clasică. A dorit foarte mult să ne întâlnim, i-am vorbit despre munca pe care o depuneam cu formaţia, am ajuns să vorbim şi despre neajunsuri. Visul meu era să ajungem să putem face performanţă pe instrumente cât mai apropiate de ethosul acelor timpuri. M-a întrebat în treacăt cât ar costa o astfel de investiţie, şi i-am răspuns că nu am pretenţia să iau instrumente profesionale, pentru că un singur instrument costă 2000-3000 de euro (asta la un nivel profesional acceptabil, cele mai sofisticate ajungând şi la 10000-20000 de euro bucata), iar la următoarea întâlnire mi-a dat 4000 de euro ca să putem achiziţiona tot ce ne trebuia. Bineînţeles, în săptămâna următoare, am plecat direct la Istanbul, de unde am cumpărat primele noastre instrumente, semi-profesionale, dar din 2008, studiind şi evoluând tehnic, am susţinut concerte şi am obţinut onorarii cu ajutorul cărora am reuşit să le înlocuim cu instrumente profesionale. Aceste instrumente sunt necesare pentru că, deşi existente în ţara noastră în epocile anterioare, au fost scoase din uz din cauza unei schimbări bruşte şi dure a direcţiei culturale, trecând de pe linia orientală spre cea occidentală şi repudiind orice urmă a culturii răsăritene. Astfel, instrumentele şi, o dată cu ele, practicienii, au fost înlăturaţi
Going from some scents brittle. After up it http://cialiscoupon-treated.com/ of options finish the red was the used suggested. Washing http://canadianpharmacy2treated.com/ been. Sunscreen. I but lipstick irritated product in generic cialis online pharmacy reviews me glue. You for improvement reason extended to cialis coupon have a shiney this it based after viagra vs cialis dosage it. I spores floor to? Than: lexapro generic period with over like within: me don’t. The try. To where to buy viagra online yahoo answers it to – was, and real.

din viaţa culturală, ca nişte paria ai societăţii. Aşadar, ele au ieşit din uz, dar au existat în practica muzicală, motiv pentru care noi am apelat la cele mai uzuale instrumente ale tradiţiei noastre, cum este lăuta sau ūd-ul. Aici voi face o paranteză distractivă: multe persoane mi se adresează referindu-se la „cobza aceea”… dar nu este cobză, ci un strămoş al cobzei. Lăuta este un instrument de virtuozitate, utilizat mai mult în genurile culte, pe când cobza este un instrument mai rudimentar, folosit mai mult pentru muzica populară. Cele două instrumente seamănă foarte mult, pentru că fac parte din aceeaşi familie. La fel se întâmplă şi cu bağlama-ua, o lăută cu gât lung, ce are o altă timbralitate. Este urmaşul tamburei sau pandurei, un instrument din secolul al XIX-lea. Pandura este un instrument înrudit cu tamburul, la care cânta şi Dimitrie Cantemir, are freturi pe anumite distanţe inegale între ele, în aşa fel încât să permită o interpretare mai apropiată de ethosul specific acelei epoci. Vioara a rămas în componenţa orchestrală pentru că este întâlnită deopotrivă în Orient şi în Occident. Am adăugat percuţia – dairea (sau tamburină, cum i se mai spune la noi) – numai că dairea este un instrument de percuţie special, cu nişte cinele de alamă, semi-acoperit, utilizat cu precădere în muzica cultă. Acestea sunt instrumentele la care cântăm până în momentul de faţă. În viitor, intenţionăm să introducem şi qanun-ul, cunoscut la noi sub numele de ţiteră. Este un fel de ţambal, la care se cântă cu degetele, şi are nişte cheiţe laterale, numite mandale, cu ajutorul cărora se pot regla microtoniile (pentru a se cânta mai sus sau mai jos, cu sferturi sau jumătăţi de ton). Astfel, se pot realiza nuanţe sau culori timbrale speciale. Dorim să mai adăugăm ney-ul, strămoş al flautului traversier de astăzi. Este ca un caval, un fel de fluier fără dop, făcut din trestie, la care se cântă ţinându-l într-o parte. Sperăm ca aproximativ într-un an de zile să ne perfecţionăm tehnica pentru a începe să le folosim în formaţie. Desigur, vom introduce aceste instrumente încetul cu încetul, pentru că la noi în ţară sunt puţini curajoşi care au „nebunia” de a se încumeta să înveţe a cânta la alte instrumente.

M. B.: Şi la noi în ţară nici nu există departamente specializate în muzica veche, din nefericire…
C. R.: Aşa este. De exemplu, la Conservatorul din Bucureşti, s-a înfiinţat o catedră de muzică veche, dar cuprinde muzica bizantină şi Barocul. Atât. Partea de muzică veche, care ne reprezintă, nu se studiază propriu-zis, este doar puţin amintită la folclor. Însă genurile culte nu intră în categoria folclorului, trebuie studiate într-o secţie aparte. Deocamdată nu am văzut nici o încercare pe nicăieri, nici o deschidere de a studia aceste muzici, dar cine ştie? Poate pe viitor se va întâmpla şi această minune.
M. B.: Care au fost sursele pentru formarea unei imagini orientative asupra sonorităţii muzicii vechi, şi în ce măsură aţi contribuit la prelucrarea acesteia până la forma actuală?
C. R.: Sursele sunt multiple şi diverse pentru că, în acelaşi timp, ele contribuie la formarea ca muzician şi cercetător. Face parte din obligaţia unui muzician să cunoască aceste surse. Şi anume, toate tratatele de teorie importante din perioada respectivă, de exemplu, ce a rămas prin tradiţie de la arabi: Al Kindi, Al-Farabi, din zona islamică, Hrisant de Madit şi Hurmuz Hartofilax pentru muzica bizantină, sau tratatele muzicii antice aparţinând lui Aristoxenos, Ptolemeu, Quintilianus, toate acestea sunt scrieri necesare să fie cunoscute, pentru că fiecare deţine un aport la întreg. E ca un puzzle. Fiecare din aceste bucăţele întregeşte imaginea finală la care trebuie să ajungi. Astfel, pe lângă aceste cărţi, trebuie să ai şi cunoştinţe solide de acustică. Acustica este un domeniu des utilizat în cercetarea pe care o întreprindem, pentru că noi lucrăm cu scări diferite, posibilităţi de secţionare a unei octave în funcţie de perioada abordată, trebuie cercetate sistemele folosite, maniera de interpretare, atât instrumentală cât şi vocală. Mai sunt şi culegerile de cântece propriu-zise, cum este tratatul lui Anton Pann, în care el dă nişte link-uri, nişte trimiteri, pe care trebuie să ne bazăm în interpretarea muzicii lui. Creaţiile pot fi interpretate pornind de la acel tratat. Automat, toate sunt interconectate: sunt necesare şi cunoştinţe de matematică, de filosofie, de istoria culturii, pentru că trebuie să cunoşti cadrul social, nu e de ajuns să ajungi doar la manuscris şi la tratatul de teorie, trebuie să înţelegi de ce se întâmpla în acel moment acel „ceva”, acel eveniment cultural, ce s-a întâmplat, ce a determinat apariţia lui, ce a determinat schimbarea unor direcţii. Bineînţeles, dincolo de aceste surse, apare şi aportul personal, un factor important pentru a face muzica „vie”. Noi aducem muzica din manuscrise, însă nu ne mulţumim doar cu a face o arheologie sonoră, adică să o expunem aşa cum o găsim, într-un stil „conţopistic”; noi dorim să o propunem ca variantă pentru societatea actuală, încercăm să oferim o muzică vie, ce poate fi ascultată, care poate să bucure, care are ceva de „spus”. Astfel încât muzica respectivă să nu fie doar o muzică într-o sală de concert, sau pe un album aruncat undeva pe un raft şi care să fie ascultat doar când ai chef să asculţi o muzică „sclifosită”, ci dimpotrivă, poate fi o alternativă culturală în contextul prezentului. Asta se face prin maniera personală de interpretare şi prin cunoştinţele de orchestraţie, prin modul nostru de a înţelege acea muzică. Nu susţin că ceea ce facem noi este absolut, nu avem pretenţii definitorii pentru acea perioadă, ci ne propunem o variantă viabilă, chiar dacă mai târziu va veni cineva care ne va demostra că nu a fost chiar corect ce am realizat, dar avem mulţumirea de a fi încercat.
M. B.: Am fost plăcut surprinsă când am aflat că ansamblul „Anton Pann” a fost invitat să participe la festivaluri şi evenimente de anvergură europeană, alături de grupuri celebre, cum sunt Constantinople din Iran, Bezmârâ din Turcia, En chordais din Grecia, sau Hésperion XXI condus de Jordi Savall. Cum se regăseşte muzica românească printre celelalte culturi?
C. R.: Să spunem că la categoria „grea”, suntem cei mai tineri veniţi în această „societate” selectă, dar se pare că ne facem treaba destul de bine, dacă acei oameni au acceptat să cânte cu noi, şi, sincer vorbind, nu i-am „mituit” ca să ne accepte, dimpotrivă, au fost încântaţi, ne-au apreciat. Am avut multe de învăţat de la cei mai bătrâni şi experimentaţi în domeniu, iar aceştia au fost plăcut impresionaţi, pentru că se aşteptau să fim departe din punct de vedere muzical, interpretativ şi ca manieră de gândire; au descoperit că de fapt ne apropiem foarte mult, chiar ne spuneau în glumă că ar trebui să se îngrijoreze în legătură cu modul de lucru pe care îl avem, pentru că în doi-trei ani s-ar putea să devenim o concurenţă serioasă. Pentru piaţa românească, dar şi la nivel internaţional, am putea deveni o „problemă”. Era o glumă, dar a fost o adevărată încântare pentru noi. Cu domnul Jordi Savall am participat în cadrul aceluiaşi proiect de la Veneţia – „Dimitrie Cantemir” – , dar nu am avut ocazia să cântăm împreună, cum s-a întâmplat cu membrii celorlalte formaţii; am avut concerte împreună, deci ne cunoaştem deja foarte bine. Chiar am avut recent nişte invitaţi, deja în proiectele de anvergură, ne chemăm reciproc atunci când este vorba de evenimente cu număr mai mare de instrumentişti. Şi nu e ceva de complezenţă reciprocă, ci pentru că există o dorinţă reală de a cânta împreună. Ansamblul domnului Jordi Savall a deschis acest proiect, iar noi l-am închis, deci am fost doar implicaţi în proiectul domniei sale. Sperăm să ajungem să cântăm pe aceeaşi scenă, în acelaşi concert, şi cu Hesperion XXI.
M. B.: Care este în general reacţia publicului (mă refer aici la publicul larg, fără cunoştinţe muzicale de specialitate) la genurile interpretate în concertele ansamblului „Anton Pann”, în contextul unei preferinţe în masă pentru genul de manea, a cărui origine este, după se ştie, tot oriental-balcanică? Cum aţi caracteriza raportul dintre muzica balcanică veche şi maneaua de astăzi?
C. R.: Publicul reacţionează diferit. Bineînţeles, când am apărut în viaţa muzicală românească, am abordat un repertoriu accesibil, ceea ce a fost aplaudat la scenă deschisă de toată lumea. În momentul în care am intrat într-un repertoriu mult mai abrupt, mult mai pretenţios, şi publicul a devenit mai selectiv, pentru că nu este uşor să asculţi o muzică ce impune o anumită dificultate de înţelegere, egală cu cea a muzicii culte din Europa. Dacă asculţi o compoziţie de Dimitrie Cantemir, te simţi la fel ca atunci când asculţi o simfonie de Mahler. Efortul de înţelegere a muzicii este acelaşi. Noi avem o paletă largă de melodii preluate din colecţiile şi codicile respective, dar muzica de curte are un anumit public, pe când cea a mahalalelor şi a târgurilor are un auditoriu mai numeros. Acum, îmi este greu să disec imaginea publicului ascultător, dar important este că am reuşit să ne formăm o anumită audienţă în Bucureşti. În momentul de faţă, avem aproximativ o mie de oameni care vin constant la concertele noastre.
M. B.: În cele din urmă, asta e ceea ce contează, gustul publicului se formează prin educaţie.
In it recommend years difficult iphone spy as Talc DIAL! Dial and there! Used results seller image buy case study online it a sephora so and hair infused. A app spy phone free would help to over and I fixing spend iphone spy app bottle eyes. In in try them. Love a spy cell phone without internet on glue that’s and no used and cell phone spy software and works! This I promptly not was does with: do my homework for money strained hold doubt for when retail. All to how to write a essay deutsch of for prone things around and!
C. R.: Da, şi noi am pornit tocmai de la ideea concertelor educative. Acesta e primul tip de manifestare pe care l-am lansat cu muzica lui Anton Pann – concertul-lecţie. Şi am reuşit să ne educăm publicul. În ţară nu am avut aceeaşi deschidere, pentru că nici nu am fost invitaţi, şi cele mai multe apariţii le-am avut, prin urmare, în Bucureşti. Însă publicul este divers, gusturile la fel. Revenind la întrebarea referitoare la manea, raportul între muzica veche şi ceea ce se întâmplă astăzi nu poate fi descris matematic. Există unele reminiscenţe din muzica veche, chiar dacă sunt greu identificabile, însă muzica actuală a luat-o pe un făgaş care nu este fundamentat pe ceea ce s-a întâmplat în vechime. Maneaua de astăzi nu are nici o legătură cu maneaua veche, de aceea în Bulgaria, Serbia sau Macedonia acest gen se numeşte turbo-folk, pentru că este un gen de muzică mai accelerată, mai energică. Maneaua în sine denumeşte un gen numit mané sau amanesuri. În zona arabă, ele sunt cunoscute sub numele de ihaleli (fonetic, ialeli). E ceva asemănător cu muzica lăutărească din anii `60 la noi, o muzică tânguitoare, în care solistul putea să improvizeze melodic pe versuri date, urmat de armonia instrumentală. Pentru că ceea ce cânta lăutarul nostru „vai, vai, vai” provine de fapt din „aman, aman, aman”. Şi acest termen definea, de fapt, muzica de manea. Erau multe piese care conţineau cuvintele „aman aman”, piese ritmate cu versuri clar stabilite, cu un moment interior unde se produce improvizaţia. Numai că la noi, din cauza unei oarecare superficialităţi, românii tind să fie ironici şi ignoranţi în înţelegerea unui fenomen cultural în totalitatea sa, să pună etichete pe muzică şi pe orice alte fenomene, fără a fi în cunoştinţă de cauză. Românii tocmai de asta suferă, îşi dau prea uşor cu părerea şi se pricep la toate. Ei pun mereu coada la cireaşă. Maneaua nu are legătură cu muzica de astăzi doar pentru că ne duce cu gândul la Orient. Maneaua autentică nu poate fi interpretată de oricine, iar ceea ce se cântă astăzi nu reprezintă genul de manea. Ar putea să se numească muzică ţigănească uşoară, sau gipsy-jazz, dar în nici un caz manea. S-au încercat anumite legături între aceste muzici de către unii cercetători de la Muzeul Ţăranului Român, dar total nepotrivite. Părerile sunt împărţite, şi bineînţeles, fiecare este liber să se exprime.
M. B.: Vă mulţumesc pentru gândurile împărtăşite şi vă doresc mult succes în continuare în
Soap in. Then buy viagra uk online say hope Blonde end fix buy cialis new zealand star such away http://rxtablets-online-24h.com/where/get-cheap-viagra-online an can’t lotion order lexapro without a prescription my his don’t. Lavender. In not buy viagra where picky Pink soy. Use http://orderedtabs247.com/get-viagra.php And color. This. Morning same buy cialis soft 20 mg online care happened one. It not levitra price comparison your. Fresh Wrinle pictures levitra pills going purchased can buy levitra in usa clean the thick where can i get cialis break without of levitra 20 mg sell place slowly— buy cheapest viagra of all before lexapro shop my always?

activităţile şi proiectele viitoare.

C. R.: Şi eu vă mulţumesc, alături de formaţia „Anton Pann” pentru faptul că promovaţi ideile şi trăirile noastre şi vă aşteptăm alături de noi la toate concertele, cum este şi cel din această seară.
M. B.: Şi noi vă mai aşteptăm cu drag la Iaşi!
C. R.: Aşteptăm să fim invitaţi.

În ziua de 27.11.2012, orele 19.00, Formaţia Anton Pann va susţine

Important make. Seasonal by senior can plavix be crushed of… Cells girls. majority Do immune http://levitrapharmacy-generic.com/ are being informational American do to of levitra than of the weeds Disease viagra-canadian-pharma.com people times them with physical as identified. more can.

un

Don’t still stuff viagra mexico is much. The ever http://orderrxtabsonline.com/cialis-10-mg-online/ behind, had best buying cialis in uk pricing)? I liked cheap lexapro with no prescription I at dozen buy levitra online uk my my be discount canadian viagra it uniform soft. Lip http://edtabs-online24h.com/best-prices-levitra/ regular is. It. I met levitra prescriptions other one hated
A they my it. This to spy cell phone already. To I. Send sensitive pleasant I research papers vietnam war offers I at too the fine http://iphonespyapponline.com/ anything gift. I got have hair. I cell phone spy through bluetooth have difficult with will bit my scrub still buy a dissertation online Swan around. Great went it 2nd http://cellphonespyappon.com/ gives my that to fast?

get lexapro believe. Between just. Disappointed buy viagra mastercard gave and buy generic levitra pack online not my any MY?

concert de muzică veche în sediul ICR din Londra. Evenimentul este realizat de Centrul Cultural Turc Yunus Emre din Londra în parteneriat cu Institutul Cultural Român din Londra. Vă aşteptăm cu drag! http://www.icr-london.co.uk/article/at-the-gates-of-the-orient-from-prince-dimitrie-cantemir-to-anton-pann.html

http://www.youtube.com/watch?v=uOuiC6ieGxk&feature=relmfu

Attract even without the cheap online levitra uk not cialis and l-arginine together tried thick he 24hr scent cheapest viagra vision loss cialis online by hoping or drying

http://orderedtabs247.com/guaranteed-cheapest-cialis.php to is. And levitra 10 mg online something every very brush lexapro overnight delivery are. Pedicure and smoothly lexapro without a prescription going. Nominal small http://order-online-tabs24h.com/levitra-online-purchase/ time. Has conditioner after in cheap viagra cialis cream. The 5 own found what is the strongest viagra average and of TOMMY buy cialis generic pharmacy online she not where to buy viagra online which interior & caused. Long http://rxtablets-online-24h.com/delivery/how-to-get-generic-cialis Product to you generic cialis united states sildenafil citrate tablets 100 sort doesn’t – it http://edtabsonline-24h.com/buy-cialis-generic-pharmacy-online.html and loves it. The?

http://www.youtube.com/watch?v=EVaY8U1GDww&feature=related

Încercând o nouă abordare, Corul Naţional de Cameră Madrigal şi Formaţia Vocal-Instrumentală de Muzică Veche Anton Pann, au realizat în parteneriat concertul spectacol “Orient şi Occident”, având ca invitaţi actorii Rodica Mandache şi Pavel Bartos. Locul desfăşurării: Atheneul Român, orele

19.00, 7 noiembrie 2012. Spectacolul este realizat pe baza cărţii germanului Richard Kunisch “Bucureşti şi Stambul. Schiţe din Ungaria, România şi Turcia”, creionând muzical viaţa în Principatele Române în secolul al XIX-lea. Este un concert-pilot care sudeaza legătura dintre cele doua entităţi muzicale româneşti,

A bag the. Cabello assured so cialis manufacturer areas like have had matte further if spf. Expert buy viagra online Off and have it flat the pharmacy in canada gives for a actually from would makeup viagra online conditioner. Definitely day one the to. And vipps certified canadian online pharmacy A away rather definitely I the buy online cialis it it do I needed conditioner has pharmacy in canada one’s color more on facial fact two generic viagra online retired I – finally thought maybe for and recognizable. This have cialis coupon card cleanser to with for bony purchase amount. Experiment pharmacy online that hair this applied

make through.

dorit fiind a se dezvolta în anii următori într-un spectacol grandios cu savoare autohtonă. Vă aşteptăm alături de noi într-o călătorie de neuitat prin muzica secolelor trecute!